آره... هنوز هم. میدونی؟ راستش؛
اونقَدَر عاشقترم که حسمو میتونم واژه به واژه بشنُفَم
جانبِ عطر تو رو بگیرم و
تو ترافیکِ شبونه بشکُفَم...
آره... هنوز هم....
ما را در سایت آره... هنوز هم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: يکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت: 17:59